Můj příběh

02.11.2021
Poprvé v náruči u táty
Poprvé v náruči u táty

    

Ahoj jsem Oliver a rád bych Vám v krátkosti povyprávěl můj příběh.

Má cesta na svět byla brnkačka. Rodiče se na mě moc těšili a já se těšil, až budu v náruči u maminky a tatínka, jenže nikdo nečekal že na první náruč si budu muset počkat.

Moje máma a táta mě viděli asi jen 15 minut po porodu a mě bylo strašně smutno. Hned po porodu mě převezli do FNO.

Špatně se mi dýchalo, měl jsem propadlý hrudník a strašně jsem pískal tak zvaně (STRIDOR). To byl důsledek ochrnutých hlasivek.

Po zavedení tracheostomie, která proběhla v prosinci se mi ulevilo, ale nevyřešilo . Doktoři stále tápou proč se hlasivky nepohybují.

V lednu jsem podstoupil v FNB zavedení PEGu. 

    

Poprvé u mámy v náručí
Poprvé u mámy v náručí


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky